Inlägg: 1390280
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Är du nöjd med truppen nu eller vill du också ha in två yttrar, en center och en typ Hannu-Pekka?
Är du nöjd med truppen nu eller vill du också ha in två yttrar, en center och en typ Hannu-Pekka?
+ 1
Är det vanlig träning onsdag och när är den i så fall?