Inlägg: 1390332
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Med tanke på hemjobb och den biten så känns det väldigt bra att ha Uffe vid rodret.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Såklart, men man kan inte få precis allt i en spelare. Det finns ju bara en gud.
Vi ska vara beredda på att Schremp är en kille som faktiskt är ganska värdelös när han inte har pucken eller inte är i offensiva zonen. Jag tror att han kan bjuda på mycket godis och bra med poäng, men det kan nog bli lite irritation över arbetskapaciteten och spelet över hela banan också.