Nikki Nine: Hmm, det kanske de gör. Nu blev jag osäker, jag tänker alltid på Ryssland som Europeiskt numer.
Inlägg: 1390354
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa: Det är ju spelare från länder som är med i EU och EES som räknas som EU-spelare, och Ryssland är väl inte med i något av det? Så visst borde det vara så att ryssar räknas som icke EU?