Inlägg: 1390370
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey:
Va, menar du att det INTE är facit? ;-)
Självklart finns det missar. Men det ger en ganska bra bild över vad som är ledigt.
Va, menar du att det INTE är facit? ;-)
Självklart finns det missar. Men det ger en ganska bra bild över vad som är ledigt.
Nej allvarligt så skall man inte tro att FreeAgency listan på EP är facit. De brukar kunna missa dubbla medborgarskap och ibland är spelare fri att lämna fastän de har kontrakt osv.
Men håller med om att jag gärna har full trupp när serien startar. Men om Samuelsson fortsätter visa att han är bra nog för det här så kanske man får tid på sig att söka en bit in i säsongen.
Tycker backsidan är i mer akut behov av förvärv än forwardssidan just nu.