Inlägg: 1390961
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett: Ryno-Schremp-Axelsson måste det ju bli, för vem kan väl motstå en Rhinodicked shrimp
+ 5
Dick lirade förvisso med Mikael Johansson förra säsongen, som knappast tvekar över att ta egna offensiva utflykter, men nog känns det bäst att sära på "Räkan" och "Dicken".
Redigerad kommentar