Berka: Det kan omöjligt vara så att det verkligen ska vara svart hjälm och svarta byxor. Det måste blivit något fel. De kanske inte fått hem de nya hjälmarna och byxorna ännu och bara ville visa den nya tröjan. Så måste det vara.
Inlägg: 1391275
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
De har i sådana fall lyxat på bra med nya tillfälliga svarta hjälmar.