spud: Nja. Nu är du lite fel ute. Matchen gick i Frölundaborg där kapaciteten är på några tusen platser. Tyvärr kom det på tok för få personer. Dock blir det nog en härlig inramning i premiären när Kallio äntrar Scandinaviums is för första gången som motståndare till Frölunda
Inlägg: 1391298
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Färjestads nya tröjor var ju ingen höjdare heller direkt, deras färger räddar ju dock helhetsutseendet.