Inlägg: 1391324
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dirigo: Röda handskar och lite färgkorrigering. Jag tittade på bilder tagna i fjällräven för att ge färgerna mer rättvisa. Givetvis omöjligt att återskapa 100%, men ändå…

EDIT: Sen var det där med reklamen också ja. Glömde bort den i allt hast ^^
Redigerad kommentar