Inlägg: 1391489
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa:
Ja, jag läste det nu. Det är såklart bra att de vågar ifrågasätta sanningshalten i det. Vore otroligt häftigt om det stämmer i varje fall.
Ja, jag läste det nu. Det är såklart bra att de vågar ifrågasätta sanningshalten i det. Vore otroligt häftigt om det stämmer i varje fall.
Bad_Brett: Nåja, de säger ju inte att det är klart. De säger att en obekräftad källa, som tidigare både haft rätt och fel, påstår att det ska vara klart.
Deras källa är rätt körd om det är fel, men ModoKollen kommer nog rätt lindrigt undan, skulle jag tro.