+ 1
Inlägg: 1391891
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Det finns ju inga/en Rim och reson i den låten, alls. Men Catchy som sagts... :-)
Tänk när bagarn och nån till allsjunger den på Domustorget i Timrå...
Nästan lika bra som Timanders och Salomonssons en gång för länge sen.
Tänk när bagarn och nån till allsjunger den på Domustorget i Timrå...
Nästan lika bra som Timanders och Salomonssons en gång för länge sen.
+ 1
På en Plyfotron nära oss i vinter?