Inlägg: 1392038
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ÖstrandsNisse: Ok, bara förvånad att man kan ha missat det. Man har ju rätt bra koll på Suddens och Salmings karriärer utan att man hållt på deras lag de spelade för i sverige eller var särskillt gammal när Salming härjade.
Puzz och kjam. Och tack för informationen förresten.
;)
Redigerad kommentar