Inlägg: 1392122
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Vill ha Hannula nu lika lite som jag ville ha Bremberg ifjol. Hoppas inte han kommer hit.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Henrik Sjöberg på Expressen tror på Hannula i Modo ifall det skulle bli så.
- Han är stockholmare, passar bra in med Stockholmsmaffian i laget.
- Han är en beprövad elitseriespelare
- Han har en spelstil som passar in i vårat tänk, med mycket skridskoåkning med riv och slit.
- Han är högerfattad, något som Uffe hintat om att de letar efter.
Tror också att han kan vara relativt billig. Verkar inte vara någon jätteefterfrågan på honom. Med tanke på marknaden så känns Hannula väldigt trolig.
Är han optimal? Antagligen inte.