Nikki Nine: Om de nu skulle ha rätt så undrar man ju varför Tellan, Tollefsen, Pöck, Susse, Skröder och Danielsson inte spelar. Är de så givna att man väljer att låta de stanna hemma och lufta 12 juniorer istället?
Inlägg: 1393230
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2011-08-22
Poffa: Man vill låta juniorer visa upp sig mot halvdant allsvenskt motstånd, Axelsson är nog med för att Ryno ska kunna visa upp sig med den typen av omgivning han väntas spela i.