Bad_Brett: Jag är en av dom som inte riktigt har koll på vad twitter e för nått så jag hade gärna sett lite info,länk och bättre engagemang från Modo hockey!
Inlägg: 1393380
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2011-08-22
Berka: Skaffade twitter idag..Kommer nog inte att nyttjas speciellt ofta