Inlägg: 1393412
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2011-08-22
Gusse: Klart att det inte håller att spela med ett juniorlag. Man ska dock komma ihåg att det här var SSK:s fjärde match för säsongen, medan det var MoDos första. Det har ganska stor betydelse.
+ 1
Vi får hoppas på lite skador den här säsongen speciellt på backsidan