+ 1
Inlägg: 1393454
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2011-08-22
NuMo: Modo är ju oxå alltid värdelösa på försäsongen!
Länkar:
http://Mo
http://Mo
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2011-08-22
NuMo: Hahahaha, ja verkligen. Stort grattis till SSK :)
+ 1
"Därmed fick också Södertälje lite revansch för den tunga förlusten i våras. Det var ju Modo som i den sista, avgörande matchen av kvalserien såg till att Södertälje numera spelar i allsvenskan."
Grattis SSK.