Berka: Nej jag jobbar kväll, sen spelar Liverpool ligacupen imorgon kväll. Ska du inte vara hemma och se Arsenal missa champions league? ;) Nu hinner du iofs nog med båda.
Inlägg: 1393737
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire: Haha nej då, cl klarar dom, sen några vassa nyförvärv så är gunners att räkna med iaf topp 5-6.
Jaså jaha, jag tänkte nog titta upp, tror väl dock att saik kommer köra över modo fullständigt i morrn, men man får väl ändå passa på när det ändå är på hemmaplan
Jaså jaha, jag tänkte nog titta upp, tror väl dock att saik kommer köra över modo fullständigt i morrn, men man får väl ändå passa på när det ändå är på hemmaplan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Aftonbladet bjuder på tre separata artiklar från en träningsmatch mot ett allsvenskt lag!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article13509684.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article13509681.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article13509678.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article13509684.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article13509681.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article13509678.ab
+ 2