Inlägg: 1394203
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Tarkki var passade kanske bättre på en lite lägre nivå, dvs. kvalserien
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Det var väldigt mycket beroende på om Ian Clarke (målvaktstränaren) var här eller inte faktiskt. Han var väldigt bra i kvalserien och ett tag under elitserien, men stundtals kom han för långt in i målet och blev passiv.
Tex. Sista matchen mot AIK släpper han 3 ganska billiga puckar och modo hamnar i kvalserien, för att senare vara en starkt bidragande orsak till att Modo säkrade nytt kontrakt i kvalserien veckorna därpå!