Bad_Brett: Ställningen?
Inlägg: 1394484
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Berka: SAIK vann med 4-2.
Ska inte ge upp hoppet helt ännu, men Ryno verkar inte vara särskilt bra på någonting. Tyvärr.
Ska inte ge upp hoppet helt ännu, men Ryno verkar inte vara särskilt bra på någonting. Tyvärr.
Redigerad kommentar