Bad_Brett: säg för helvete att bilden är redigerad på något vis....`?
Inlägg: 1394506
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Dirigo:
Jag utgår ifrån att bilden är manipulerad med ett program likt FatBooth som alla iPhone-nördar har så skojigt med. Han har ju figurerat i intervjuer och då har han snarast sett bättre tränad ut än tidigare. Annars måste han ha levt på grisfötter och öl under hela sommaren...
Jag utgår ifrån att bilden är manipulerad med ett program likt FatBooth som alla iPhone-nördar har så skojigt med. Han har ju figurerat i intervjuer och då har han snarast sett bättre tränad ut än tidigare. Annars måste han ha levt på grisfötter och öl under hela sommaren...