Inlägg: 1394508
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Sawchuk: Jag har inte gjort något med bilden. Tog den från Lumberjacks forum.
+ 1
Säg att du skojar innan helvetet brakar lös.