Inlägg: 1394521
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Bad_Brett: Här är modo-tv-klippet med Dick. Lite svår vinkel =/
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Bad_Brett:
Fast om ni kollar på fatboothbilder ( googla fatbooth ) ser alla likadana ut, denna bild påminner inte alls om dem
Fast om ni kollar på fatboothbilder ( googla fatbooth ) ser alla likadana ut, denna bild påminner inte alls om dem
Det var min tanke också, att hakan ser lite suddig ut.
Först trodde jag att någon hade klippt in hans ansikte på Anton Forsbergs MoDo-tröja som var med i AB häromdagen, men det är inte samma. Så oavsett hur det ligger till så verkar det vara en nytagen bild.
Usch... det känns verkligen som ett FatBooth-skämt, men tyvärr har vi ju sett spelare komma tillbaka som fläskberg från semestern mer än en gång.