Bad_Brett: Jag undrar var bilden kommer ifrån. Den kommer ju inte från officiella, för där ligger det ju inga bilder (shocker).
Inlägg: 1394527
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Nikki Nine:
Ja, det är mystiskt. Dessutom har inte ursprungspostaren skrivit någon kommentar angående det hela. Det osar dåligt skämt.
Ja, det är mystiskt. Dessutom har inte ursprungspostaren skrivit någon kommentar angående det hela. Det osar dåligt skämt.
Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Gjorde verkligen Skellefteå 4-2 i sudden?
Länkar:
MODO Hockey - Visa match
MODO Hockey - Visa match
+ 1