hockeysverige.se/article/12261607/timras-stjarnvarvning-skadad. Har Timrå en helt värdelös fystränare eller vad sitter det i? Skador heeeela tiden!
Inlägg: 1394736
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mrpm: "hockeysverige....ng-skadad. Har Timrå en helt värdelös fystränare eller vad sitter det i? Skador heeeela tiden!"
Modo då? Övervikt och magåkommor tyder på slapp träning. Lika slapp som Dickens tredje haka
Modo då? Övervikt och magåkommor tyder på slapp träning. Lika slapp som Dickens tredje haka
+ 2