+ 2
Inlägg: 1395179
Svarskommentarer
Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
Icing-Ove: De kan inte ha det lätt i dessa tider, stora alkohol razzior i Sundsvall och möjligheten att kommentera MODO stryps. Bara inte frustrationen går ut över deras gode män eller vad de nu kallas för.
Dessutom verkar det som om att deras sjuka "nöjeslya" nu har stängt ner. dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.3843251-stanken-fran-lagenheten-fick-grannen-att-flytta
Dessutom verkar det som om att deras sjuka "nöjeslya" nu har stängt ner. dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.3843251-stanken-fran-lagenheten-fick-grannen-att-flytta
Redigerad kommentar
+ 1
Ja, Allehanda Sport införde ju nyligen Hillbillystopp vad gäller kommentarer på webbsidan. Antalet inlägg från Tratten och Finkel har ju gått ner sen dess...