+ 1
Inlägg: 1395601
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Huruvida vi är bättre eller sämre än förra året..
Ritchie - Schremp
Nagy - Axelsson
Bartecko - Andersson
Rosén - Hari
Häggström - Samuelsson
Blomqvist - Westin
Svartvadet - Byström
Timander - Meyer
Pikkarainen - Pöck
Eriksson - Hersley
Josefsson - Lehtivuori
Jonsson - Ahnelöv
Hållberg - Byström
Tarkki - Tellqvist
Dahlberg - Forsberg
(OBS: Inga vetenskapliga jämförelser)
Så får ni dra era egna slutsatser. Jag tror egentligen inte på att jämföra spelare för spelare, allt kommer bero på hur LAGET spelar istället för ifall spelare A gör 40 poäng eller 20 poäng.
Ritchie - Schremp
Nagy - Axelsson
Bartecko - Andersson
Rosén - Hari
Häggström - Samuelsson
Blomqvist - Westin
Svartvadet - Byström
Timander - Meyer
Pikkarainen - Pöck
Eriksson - Hersley
Josefsson - Lehtivuori
Jonsson - Ahnelöv
Hållberg - Byström
Tarkki - Tellqvist
Dahlberg - Forsberg
(OBS: Inga vetenskapliga jämförelser)
Så får ni dra era egna slutsatser. Jag tror egentligen inte på att jämföra spelare för spelare, allt kommer bero på hur LAGET spelar istället för ifall spelare A gör 40 poäng eller 20 poäng.
Jag har absolut inget problem med att ha fel i det här. Jag ser inget hellre än att Samuelsson dominerar på sin högerkant eller att Anton Byström och John Westin spelar i andra power play tack vare att de tagit flera kliv framåt.