+ 1
Inlägg: 1395951
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett: Möjligt att dom är puckkåta, men lär inte behövas något större defensivt kunnande när vi ändå bara ska spela i anfallzon med den kedjan. ;)
Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett: Hur ställer du upp resten då? Sätter du Danielsson med Skröder och Sundström, eller får han spela i tredjekedjan?
+ 1
Jag gillar inte den där förstakedjan; Tre spelare som alla är mer eller mindre katastrofala i det defensiva arbetet. Axelsson och Schremp är puckkåta, samtidigt som Danielsson skjuter på allt som rör sig. Nja. I sådana fall skulle jag plocka bort Danielsson och stoppa in Madsen eller Andersson istället.