Inlägg: 1396050
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Salle: Riktigt snygg bortatröja, jag tycker iofs att MoDo alltid har haft snyggare bortatröjor än hemmatröjor.
Och Tellqvist och Forsberg har fått sina målvaktsmasker målade också, såg jag.

Jag tyck den ser bra ut ja