henkelainen: Hellre det än ingen rapportering alls.
Inlägg: 1396161
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Poffa: Det kunde ha varit värre... :-)
Pelle Hägglund och Modokollen kommer att twittra lite från matchen också ifall ni vill ha lite extra information.
Pelle Hägglund och Modokollen kommer att twittra lite från matchen också ifall ni vill ha lite extra information.