Inlägg: 1396195
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
I en perfekt värld hade MoDo haft röda skridskor, grön klubba, rött ansikte, röda tröjor, gröna siffror med en vit kant, gröna byxor, röd hjälm med grönt spännband och rödgrönvita ben...Det är en jävla tur att isen är vit och domarjäveln svartvit :-)
+ 3
10-5 i skott. Och rätt slöa domare