Inlägg: 1396241
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Gusse: det märks att vi saknar spelare, samuelsson var ruskigt dålig idag, ryno en katasrof och axelsson såg ut att längta hem.
vist fanns det guldkorn, nyström och hari är 2, ericsson, danielsson är 2 andra.. detta var en rätt dålig match där utvisningar präglade tillställningen tyvärr.
vist fanns det guldkorn, nyström och hari är 2, ericsson, danielsson är 2 andra.. detta var en rätt dålig match där utvisningar präglade tillställningen tyvärr.
Redigerad kommentar