+ 2
Inlägg: 1396287
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Poffa: Sundsvall Fans i Modotröjor kanske? Skulle inte förvåna mig en sekund.
+ 6
Sv: SCA-Cupen 2011
Poffa: Tyckte jag såg en viss rit-Martin, men jag kan ha fel. Å andra sidan så kanske inte han är välkommen i LJ?
Enligt säkra källor är det inte klacken (Lumberjacks) som misskött sig, utan personer som tagit sig till matchen på eget sätt och som inte har med Lumberjacks att göra. De har tydligen betett sig som svin och man vet vilka de är, man har till och med namnen på dem.
Ett litet klargörande, bara för att inte Lumberjacks ska få skit för något som de inte är skyldiga till.