+ 3
Inlägg: 1396292
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Icing-Ove: Själv var jag på hemmaplan så man behövde inte leva i halv "misär". Sundsvall är absolut vackert och har ett väldigt bra uteliv.
Ja, inget fel på området, ganska lummigt men lyan var öken. Fan, vad härdad man var som student. Sundsvall är hur som helst finare stad än Umeå.