Inlägg: 1396677
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Bad_Brett:
Hoppas nu inte Ryno lyckas sno åt sig en plats i laget tack vare Axelsson och Hannula.
Finns dom som förtjänar en chans i första linen bra mycket mer än Ryno.
Hoppas nu inte Ryno lyckas sno åt sig en plats i laget tack vare Axelsson och Hannula.
Finns dom som förtjänar en chans i första linen bra mycket mer än Ryno.
Ingen uppsida i Byström? Han gör ju knappt några misstag alls.