Inlägg: 1396713
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
J F K:
Det är absolut inte irrelevant. Om han nu tar en plats i laget på bekostnad av egna juniorer eller bättre förvärv och gör detta på grund av att han får spela med betydligt bättre spelare än han kommer att göra under seriespelet så är det väl inte så jäkla lyckat.
( vart en jävligt lång mening det där :D )
För du kan inte övertyga mig att han fortsättningsvis också kommer att ta en plats i en första eller ens en andra line. Ska han ha en plats bör det väl vara på dom premisser han troligtvis kommer att användas under.
Det är absolut inte irrelevant. Om han nu tar en plats i laget på bekostnad av egna juniorer eller bättre förvärv och gör detta på grund av att han får spela med betydligt bättre spelare än han kommer att göra under seriespelet så är det väl inte så jäkla lyckat.
( vart en jävligt lång mening det där :D )
För du kan inte övertyga mig att han fortsättningsvis också kommer att ta en plats i en första eller ens en andra line. Ska han ha en plats bör det väl vara på dom premisser han troligtvis kommer att användas under.
Sedan tror jag att Ryno, liksom många fysiskt stora spelare, har lite längre startsträcka än många andra på försäsongen. Dock hjälper det föga om han inte kan läsa spelet...