Bad_Brett: kan inte släppa det där med bilden...
Inlägg: 1396870
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
..så är Wikegård tillbaka med videobloggandet.
Han Tycker bla att det var konstigt att Tollefsen blev kapten och inte Susse.
Han Tycker bla att det var konstigt att Tollefsen blev kapten och inte Susse.
Länkar:
Tankar jag har!
Tankar jag har!