Gustafsson: Men du, den där Tre-loggan var en malplacerad styggelse.
Inlägg: 1397176
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wikegård tycker till om Modo.
Länkar:
Wikegård spår en tung säsong för Samuelsson: "Modo krigar i botten" - Elitserien - hockeykanalen.se
Wikegård spår en tung säsong för Samuelsson: "Modo krigar i botten" - Elitserien - hockeykanalen.se