Inlägg: 1398347
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: Läste lite igår i Stefans blogg, som var väldigt underhållande, där beskriver han livet i olika hålor i Ryssland med omnejd. Vidrigt! Kan bara vara väldigt mycket pengar som får en människa dit frivilligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: "KHL meddelar ikväll att flygtragedin inte kommer att resultera i fler inställda matcher. Bortsett från Lokomotiv Jaroslavls matcher kommer KHL-matcherna att gå som planerat, redan från imorgon. Mvh Viasat Hockey"
Bara jag som tycker det är helt sjukt?
Bara jag som tycker det är helt sjukt?
+ 1
Troligtvis är det så. Bo tjaskigt och åka osäkert. Nae, detta kommer slå tillbaka på KHL.
Hörde intervjun med Thörnberg på sporten, " Man vill ju bara åka hem".