+ 1
Inlägg: 1398382
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
En sak som slår mig mitt i denna bedrövelse är vad som nu kommer hända med Mika Hannula. Hans mål tycks ju ha varit att få ett bra kontrakt i KHL, men det skulle kännas ytterst märkligt ifall han skulle bege sig dit efter detta.
En sak som slår mig mitt i denna bedrövelse är vad som nu kommer hända med Mika Hannula. Hans mål tycks ju ha varit att få ett bra kontrakt i KHL, men det skulle kännas ytterst märkligt ifall han skulle bege sig dit efter detta.
+ 2
frågan är hur man som spelare känner för att efterträda efter de som hänt?
kan inte vara en dans på rosor iaf.