Inlägg: 1399320
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hej och hå...
Blir det fullsatt på torsdag och blir det vinst?
Genrepet mot aik lika dåligt som det var publik på plats!
Tror det blir tufft
Blir det fullsatt på torsdag och blir det vinst?
Genrepet mot aik lika dåligt som det var publik på plats!
Tror det blir tufft
Med en månadslön på 300k så är det väl fasligt enkelt att skaffa en lgh och köpa lite möbler och bestick?:)
Iofs. Med så mycke träning som elitidtottarna kör med så behövs mycke kolhydrater ;)