1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507864 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1401254

Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Bad_Brett: 7 matcher nu i september... jag har inte räknat in en enda 3:a
dock hoppas jag på nån skrällpoäng men jag har ingen förhoppning!

Innan nowember uppehållet är vi så avkapade att de sista 35 omgångarna blir till en transportsträcka ;)

Jag frågar mig åter igen varför modo går på is så sent? och varför man inte spelar fler träningsmatcher hemma? eller kanske fler träningsmatcher överhuvudtaget?!

Svarskommentarer

Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Berka:

För att man har mycket kortare försäsong i NHL och då måste det ju vara bra, inte sant?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB