Inlägg: 1401254
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Berka:
För att man har mycket kortare försäsong i NHL och då måste det ju vara bra, inte sant?
För att man har mycket kortare försäsong i NHL och då måste det ju vara bra, inte sant?
dock hoppas jag på nån skrällpoäng men jag har ingen förhoppning!
Innan nowember uppehållet är vi så avkapade att de sista 35 omgångarna blir till en transportsträcka ;)
Jag frågar mig åter igen varför modo går på is så sent? och varför man inte spelar fler träningsmatcher hemma? eller kanske fler träningsmatcher överhuvudtaget?!