Inlägg: 1401258
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Ååååh, det är så synd om oss.
Saker som fansen har bestämt efter en försäsong och en match:
- Tellqvist är helt värdelös och juniormålvakten kommer att ha konkurrerat ut honom inom snar framtid.
- Alla backar utom Tollefsen och Meyer stinker på ett sätt eller annat.
- Mika Hannula är värdelös och borde inte få förlängt kontrakt.
- Schremp kan inte spela center.
- Dicken är tjock och gillar poker.
- Vår tränare vill spela sin son hellre än någon bättre.
- Vår ledning hatar supertalangen Byström.
Vilken jävla kollektiv hängskalle alltså. Och överanalyserande. Herregud. Det är som en tävling i vem som kan vara mest negativ eller vem som kan tippa att det går sämst.
Saker som fansen har bestämt efter en försäsong och en match:
- Tellqvist är helt värdelös och juniormålvakten kommer att ha konkurrerat ut honom inom snar framtid.
- Alla backar utom Tollefsen och Meyer stinker på ett sätt eller annat.
- Mika Hannula är värdelös och borde inte få förlängt kontrakt.
- Schremp kan inte spela center.
- Dicken är tjock och gillar poker.
- Vår tränare vill spela sin son hellre än någon bättre.
- Vår ledning hatar supertalangen Byström.
Vilken jävla kollektiv hängskalle alltså. Och överanalyserande. Herregud. Det är som en tävling i vem som kan vara mest negativ eller vem som kan tippa att det går sämst.
Att jag inte tänkte på de...