+ 3
Inlägg: 1401267
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Verkar som att jag hade rätt trots allt, dvs att halva startbanan var avstängd på grund av presidentens besök.
www.youtube.com/watch?v=oz_C01BN48g
Verkar som att jag hade rätt trots allt, dvs att halva startbanan var avstängd på grund av presidentens besök.
www.youtube.com/watch?v=oz_C01BN48g
Åfan!
Dom får anlita Bister Productions istället :-)