Inlägg: 1401268
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Bittesehr: Glömde att det är bestämt att vi ska spela Kvalserien. Undrar om spelarna också tänker så?
Komiskt och skrämmande på samma gång. :)