+ 1
Inlägg: 1401284
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Sawchuk: Försöker inte heller ändra på folk, säger bara att dom har fel i allt ;)
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Suck…
Söderbergs virvlande i anfallszon…
…Wernbloms "180-grader-snurrskott"
Krizans fenomenala parader…
…gallerspelarna som dominerade
Salles skridskoåkning…
…Öbergs halsskydd…
Those were the days =)
Söderbergs virvlande i anfallszon…
…Wernbloms "180-grader-snurrskott"
Krizans fenomenala parader…
…gallerspelarna som dominerade
Salles skridskoåkning…
…Öbergs halsskydd…
Those were the days =)
+ 1
Jo, jag tycker jag klarar det ganska bra. Försöker inte som vissa att ändra på folk men gillar att diskutera ;)