Inlägg: 1401743
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bad_Brett: Holmqvist höga klubba aom räddar målet, borde inte den ha renderat i någon form av domaråtgärd?
+ 2
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bad_Brett:
Faaan vad rolig hockeymatch!!!!
:)
Ser gärna det här Modospelet under säsongen.
Faaan vad rolig hockeymatch!!!!
:)
Ser gärna det här Modospelet under säsongen.
Redigerad kommentar
Tempot är mycket högt, ingen kan väl påstå någonting annat?
Frågan är om MoDo orkar spela det här spelet i tre perioder. Har för mig "Challe" försökte ungefär samma sak förra året. Det gick suveränt i några matcher, sedan var det som att spelarmaterialet inte hängde med. Blir därmed mycket intressant ifall vi lyckas bibehålla tempot under hela matchen.