Inlägg: 1401761
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Sawchuk:
Jävlar vad dom hakade Räkan där, solklar utvisning!
Vi spelar så bra men gör inte mål, det är fan inte helt rättvist!
Jävlar vad dom hakade Räkan där, solklar utvisning!
Vi spelar så bra men gör inte mål, det är fan inte helt rättvist!
Redigerad kommentar
Faan, Modo borde ha gjort fem mål.
Tänk vad länge sedan man såg Modo åka ifrån ett annat Elitserielag, och Djurgården dessutom.
KOM IGEN NU!