NuMo: Vilken underbar inställning laget visade idag, kämpar de såhär under resten av säsongen så är jag nöjd, oavsett var vi hamnar.
Inlägg: 1402006
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Gustafsson:
Skellefteå gjorde just 2-2. Gissa vem som är syndabock? En ledtråd: AVGÅ!!
Skellefteå gjorde just 2-2. Gissa vem som är syndabock? En ledtråd: AVGÅ!!
+ 2