Inlägg: 1402109
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Satan, livet leker. Jag skrek vid varje närkamp, för helvete fortsätt så här. Mosa vidare! Jag minns Döme och Blatny.....Grym jävla prestation grabbar i 08-land!!

Jag skriver under på det.
Fan va kul att Modo spelade så bra, spec borta mot Djurkyrkogården.