Inlägg: 1402652
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Samtidigt är det väl vida känt att Rögle har tränat larvigt hårt denna sommar. Inte för att jag inte tror att Modo har tränat dåligt...
Samtidigt är det väl vida känt att Rögle har tränat larvigt hårt denna sommar. Inte för att jag inte tror att Modo har tränat dåligt...
Tror vi har en del av svaret på varför vi knappt hade några skador ifjol, här. Spelar och tränar man på 100% varje dag då får man skador. Hoppas samtliga våra tränare har ökat doserna och intensiteten iår.